info@benepood.ee

Postitan 24 H jooksul!

Transport: SmartPost ja Omniva automaadid, tavapost.

KKK

Korduma kippuvad küsimused

  1. Nägin sarnast toodet X poes odavama hinnaga! Miks on teie hinnad kallimad?
    Kas X pood on mõni välismaa pood? Sel juhul võib Eestisse toimetamine võtta nädalaid, või koguni kuid aega. Kui ajakulu sind ei heiduta, on välismaa e-poed kindlasti kaalumist väärt!

    Kas toode on ikka sama või mõni odav koopia? Mõnikord võid leida müügist väga sarnaseid esemeid, mis tegelikkuses on halvasti tehtud, ebakvaliteetsetest materjalidest ning lohakalt kokku pandud. Sellest ka odavam hind. Bene Poodi valime ainult tooteid, mis on testitud ja head.

    Kas müüja on usaldust väärt? Kui kaup osutub praagiks, kas siis oled kindel, et müüja vastab veel sinu kirjadele/telefonikõnedele? Kas vale suuruse või värviga kaupa on võimalik ümber vahetada?

    Kahjuks me tõesti ei suuda pakkuda kõige odavamaid hindu. Meie peamine eesmärk aga on pakkuda häid, kvaliteetseid tooteid võimalikult mugavalt ja kiirelt (saadame toote välja 24 h jooksul  tööpäeviti).

  2. Ostsin toote juba mitu päeva tagasi, aga see pole ikka veel kohale jõudnud! Kuhu minu kaup jääb?
    Saadame kõik tooted välja 24 h jooksul tööpäeviti. Kui sooritasid ostu reede õhtul, võib juhtuda, et sinu pakk postitatakse alles esmaspäeva hommikupoolikul.Paki saatmine võib venida ka siis, kui maksad ülekandega. Pankadevaheline ülekanne võib pühade või nädalavahetuse tõttu võtta aega mitu päeva. Et kiiremini pakki kätte saada, maksa pangalingi abil!

    Kirjuta meile info@benepood.ee ja saadame sulle Omniva või SmartPOST-i koodi, millega saadetise teekonda jälgida!

  3. Miks minu kommentaar pole toote juurde ilmunud?
    Ootame informatiivseid kommentaare toote ning selle kvaliteedi kohta. Kõik asjasse mittepuutuvad kommentaarid, ebaviisakused või pahatahtlikud väljaütlemised kustutatakse administraatori poolt! Kui tunned, et sinu kommentaar on ilma põhjuseta kustutatud, võta meiega ühendust info@benepood.ee ja vaatame selle uuesti läbi!